Free Lines Arrow

2014. november 9., vasárnap

L. Andi Kritika #15


Design: Tudom, hogy nem szeretnél róla kritikát, de hogy adhattam ki ezt a kezemből? :o Még kész sincs! Szóval, ha nincs ellenedre én ezt megcsinálnám normálisan! Csak ennyit akartam, amolyan kis üzenet! :)
Történet: Az első amit észrevettem, hogy nincs Prológus és így olyan bevezetetlen (van ilyen szó?) a történet, a másik pedig, hogy a betűtípus a legelején hatalmas. Szóval ha lehet változtasd meg a betűméretet mindegyik bejegyzésnél egyformára. Nagyon sok tőmondatot  használsz és ez az olvasóak nagyon zavaró tud lenni, mindig használj kötőszavakat és bővítsd a mondatot. (Pl.:Bezártam az ajtót, leintettem egy taxit, beültem, lediktáltam a címet, amit Gemma adott, majd ahogy odaértünk kifizettem és el is ment. - 1. rész) A képek vannak, hogy nem töltenek be és ez nem túl jó, mivel ha a ruhákról raksz ki képet és nem írod körül az olvasó nem tudja elképzelni, hogy hogyan is néz ki. Csak nem egy fanfiction a történet? :D Tipikus sztoriváltozat: egyik testvér barátnője megismerkedik a srácokkal, jóban lesznek, aztán szerelmek szövődnek, konfliktusok és a csaj híres lesz. Nagyon kiszámítható az, amit írsz, így javaslom, hogy csavard meg kicsit a szálakat és adj valami új értelmet a fanfiction jelentésének. Sajnálom, de engem a történet nem fogott meg, miden második FF-ben ez a sztori! 10/4. 

NEM ÁLL SZÁNDÉKOMBAN SENKIT MEGBÁNTANI, EZ CSAK EGY SZEMÉLYES VÉLEMÉNY!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése