Free Lines Arrow

2015. január 25., vasárnap

Átlagos Lány Kritika #2 Nem irányíthatsz

LINK!!


Fejléc: 
Nekem nem nyerte el a tetszésemet. Két képet alkalmaztál, ami a háttér és azt a lépcsőset, de a lépcsőt is csak elhalványítottad. Valamelyik szereplőt élesebbre kellett volna, vagy Harryt vagy Nina-t. A címnél tetszik a betűtípus és a "Harry Styles fanfiction" is, de azt a részt ami idézőjelbe írtam, kisebbel kellett volna, így túlságosan egybe olvad mintha az is a címhez tartozna.
10/5,5

Design:
Én csináltam, nem mondok véleményt.!
10/--

Történet:
Nekem ezek a vámpírosok nem a kedvenceim, de ezt félre tettem az olvasásra közbe. Tetszik, hogy rendszeresen hozod a részeket, tisztelem és becsülök az ilyen bloggereket! A helyesírásra figyelj jobban, és próbálj meg vesszőket rakni! Ahogy olvastam, egyre jobban az jött elő, hogy sablon, és szinte teljesen Vámpírnaplók-ból veszed az ötleteket. Ezzel semmi gond nincs, csak próbáld meg, a magad ízlése szerint alakítani.
10/7

A kritikám építő, nem belé kötni szeretnék, hanem segíteni! Ez a sajátos véleményem és TE kikérted! Sajnálom, ha megbántottalak!
Elért pontszám: 20/12,5
További jó blogolást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése