Free Lines Arrow

2014. augusztus 12., kedd

Karolina: Kritika #1, #2,

Blog
Kinézet: Nekem nem tetszenek az ilyen fajta blogok. De ízlések és pofonok.
Én szerintem a kék, és a rózsaszín párosítás nem a legjobb. Túl sötét az egész. A fejléc nagyon kék. Szinte más színek el is tűnnek benne. Az a mozgó gif egyáltalán nem illik oda a sarokba.
Oldalt az "Üdvözlünk" résznél az írás olvashatótlan. Na most, vagy én vagyok a vaksi - szemüveges vagyok - , vagy tényleg alig látható. Ki kell jelölnöm, hogy eltudjam olvasni. Ugyan ez van az Információknál is.
A bejegyzések fölötti résznél, ahogy van a Dátum meg ezek, azok is olyan rossz helyen vannak. Én azt a szöveg alá tenném.

Bejegyzések: Szeretem az ilyen Haul féle blogokat. Annyira érdekel ez a téma, hogy gondolkodtam én is elkezdek egy ilyet - aztán nem. A lényeg, hogy várom a következő posztodat, mert érdekel, hogy mivel állsz majd itt nekem elő.

Blog
Kinézet: Tetszik. Ez jobb, mint az előző blogod kinézete. Megnyugtató, ahogy ránézek a blogodra. Tetszenek a színek is.
A modulokkal viszont baj van. Kezdjük ott, hogy az oldalak szövege alig olvasható. Az Információt és a Szabályokat én egybe venném. A Rendőrség csapatát nem értem, hogy miért van? Soha egy blognál se láttam még, és nem értem a lényegét. Az lenne a csere? Mindegy is.
Akkor az elrendezés: Oldalak, Történetről, Információk, Szikrák, Chat és a többi.

Történet: Nagyon nem tudok mit írni róla, mert csak a Prológus van fent.
Az eleje olyan sablonos nekem. Meghaltak a szülei. Szinte minden második blog így kezdődik.
Utána az, hogy utálja mindenki, blablabla, majd jön a hős lovag, szerelmesek, veszekednek, utána történik valami rossz, összejönnek megint és Happy End.
Köszönöm, én ebből nem kérek.
Ha nem ilyen lesz, és lesz rajta már 2. rész, akkor gyere vissza, és többet írok a Történetről, mert így, a Prológusból ezt lehet leszűrni.

Karolina, xx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése