Free Lines Arrow

2014. augusztus 18., hétfő

L. Andi Kritika #7 #8


Design: Imádom! *-* Ez a színkombináció egyszerűen gyönyörű, olyan úri hatása van! Beleszerettem! Annyi kifogásom lenne, hogy a fejléc jobb oldalán egy kicsit nagyobb hely van, mint a balon, tehát blog méretét egy kicsit kisebbre. A másik kifogásom az, hogy állítsd egy kicsit nagyobbra a bejegyzés címét. Ettől függetlenül csodaszép! :) 10/9. 
Fejléc: Nagyon, de nagyon tetszik! Egyszerű, de agyszerű! Mindig is kételkedtem abban, hogy egyszerre 2-nél több arc legyen egy fejlécen, mert szerintem úgy túl zsúfolt, de te nagyon ügyesen megoldottad! Viszont ,ahogy jobban megnézem látom, hogy Justin válla nagyon betakar. Javaslom, hogy egy kicsit halványítsd el, mert így zavaró. Legalábbis nekem! :) 10/9.
Történet: Először is javasolnám, hogy írj hosszabb részeket, mert úgy élvezetesebb lesz az olvasók számára a történet. Elég sablonos a sztori, LB-vel elrepül egy Bieber-koncertre, úgy, hogy ez egy meglepetés. Pont abba a városba megy, ahol az ex pasija dolgozik és milyen meglepő, hogy találkozni akar vele. Az írásmódod nekem tetszik, valami megfogott benne. Javaslom, hogy vigyél egyediséget a blogodba, hiszen úgy sokkal többen fogják olvasni. 10/5. 





Design: Tetszik a fekete/sötét, nagyon megy a bloghoz. A chat-tel nem nagyon vagyok kibékülve, nem megy a bloghoz, főleg nem a lila nevek. Javaslom, hogy tedd áttetszőre és a betűk legyenek zöldek, úgy sokkal jobban illene. A kurzort sem értem, az oké, hogy egy gonosz szellemecske, vagy mi, de nem megy a bloghoz. Úgy gondolom, hogy valami komolyabb kellene, és ha mindenféleképpen meg akarod változtatni a kurzort, akkor egyszínű zöldet javasolnék vagy csak zöld csillámot a kurzor után. A modulok jól vannak elhelyezve, a leírás és az infós szövegdoboz, pedig teljesen megy a blog színvilágához. 10/6.
Fejléc: Ha a blogon a modulok címe, illetve a bejegyzés címe zöld, akkor a fejléc miért barna? Nem illik a bloghoz! A képek jól vannak elhelyezve rajta, az tetszik, viszont a betűtípustól a hátamon feláll a szőr! Ugye látod, hogy nem írja az "Ő" betűt? Valószínűleg ez egy olyan betűtípus, ami nem írja az ékezeteket. Szerintem keress a Dafont - ról egy másik betűtípust, ami ír ékezetet is.  10/5.
Történet: WOW*--* Nagyon, de nagyon tetszik! Alapból is Harry Potter Fan vagyok, de ez a blog megkoronázza az egészet! Nagyon egyedi ötlet, és értékelem, hogy nem Harry történetét írod újra, hanem kitalálod Tudjukki sztoriját. Nem nagyon tudnék mást írni róla, mert csak a prológus van fenn. 10/10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése