Free Lines Arrow

2014. augusztus 22., péntek

L. Andi Kritika #9


Kinézet: Köztudott rólam, hogy imádom a sötét színű, fekete blogokat, így ez is elnyerte a tetszésem. Viszont javaslom, hogy csinálj külön oldalt a szereplőknek, mert így a modulsávod nagyon zsúfolt és csúnya. Legyen néhány oldalad: Főoldal, Szereplők, Fejezetek, Díjak. Ezekre az oldalakra mindig szükség van és a blogod is átláthatóbb lesz tőle! A fejezet címének és a modulok címének a betűtípusát én megváltoztatnám valami különlegesebbre, mert ez így nagyon alap és nem mutat különlegesen, ráadásul a modulcímeket is nehezen lehet látni a méretük miatt. Néhány modult én még javasolnék: Oldalak, Ismertető, Blogarchívum, Feliratkozók, Chat, Magamról. (Ilyen sorrendben!) 10/7.

Fejléc: Atyavilág! Ez mi? Látszik, hogy nagyon kezdő valaki csinálta, ugyanis a fejlécalapnak berakott kép nagyon homályos és a karakterek sincsenek szépen kivágva. Louis és Niall össze vannak nyomva, ráadásul Zayn feje nagyon zavaró ott, nem is értem, talán ott lebeg a levegőben!? Ha mind az 5 1D tagot rá akarod rakni javaslom, hogy a háttérbe rakd őket, vagy a kulcsembert közülük előre, ez így nagyon nem jó! Igényesebb fejlécalapra és egyáltalán fejlécre van szükséged, mert egy így olyan, minta egy bomba robbant volna rajta, csak rá vannak dobálva  a szereplők! A szakadást az alján nagyon nem díjazom! Ronda! Alapjában véve egy igényes szakadás szép az alján, ha áttetsző a mögötte lévő háttér, mert ez így elég béna. Tedd áttetszővég sürgősen fejléc hátterét vagy pedig szedd le a szakadást! 10/2.

Történet: Ami először szembeötlött, hogy szép hosszú részeket írsz, ezt értékelem! A tőmondatok írását viszont sürgősen felejtsd el, élvezhetetlenné teszik az írásod. Miután az első részt elolvastam el kell, hogy mondjam kellemes csalódás ért, nagyon tetszik a sztori. Legelsőnek egy sablon fanfiction-nak gondoltam, ám mikor a végére értem a történetnek izgatott lettem, ki az az lak az ablakban? Miért szakított Logan a csajjal? Tökéletes első rész, hisz az olvasó kénytelen megvárni a második, esetlegesen a harmadik részt, hogy kiderüljön a ki és miért kérdés. nagyon tetszik, csak így tovább! 10/8.

2 megjegyzés: