Free Lines Arrow

2014. augusztus 13., szerda

L. Andi Kritika #5


Design: Nekem a design az nem tetszik. Túl egyszerű, alapháttér van rajta. Javaslom, hogy a modulsáv az egy oldalon legyen, mert így túl zsúfolt, az egyoldalas modulsávval jobban lehet dolgozni és a bejegyzéseknek is nagyobb hely jut. A betűtípusok nekem tetszenek. Javaslom, hogy vagy tőle, vagy pedig más design blogról rendelj egy teljes design átalakítást, mert ez így nagyon sablonos kinézet. 10/3.
Fejléc: Mivel nincs, nem tudok róla mit írni, rendelj egyet. 10/-
Törénet: A prológus elég fura,nem szokványos, hogy e-mail-ekben tudjuk meg  a történetet. Lényegében annyi, hogy két legjobb barátnő a költözés után egyre jobban eltávolodtak egymástól. Közbe jön néhány szerelmi szál, a másik végleten új barátnők, érettségi stb. Ez lényegében elég sablonos, bár nekem valamiért mégis tetszik. Van benne valami, ami megfogja az embert. Mit ne mondjak engem nagyon megfogyott a történet. Nagyon kíváncsi vagyok Márkra és az üzletére. Gratulálok, te kihoztad egy sablonsztoriból a lehető legjobbat! :) 10/9.

3 megjegyzés:

  1. Köszi szépen a Kritikát. Bár én csak a történetemről szeretem volna, de azért nem bánom hogy a többiről is írtál. Teljesen alap a blogom Designa, de nekem ez így tetszik. Csakis a történetem miatt használom. És ami azt illeti, nagyon örülök, hogy tetszett. Önbizalommal és sok sok jó kedvel tölt el a hosszú kritika amit a tartalomról fogalmaztál. Bár a sablon sztori egy kicsit a gyenge pontom, és nem örülök, amiért annak látod, de igyekezni fogok ennek az ellenkezőjére.
    Még egyszer köszönöm a kritikát!
    Szép estét! :)

    VálaszTörlés
  2. A Desingról még annyit szeretnék, hogy megfogadom azt a tanácsod, miszerint tegyem egy oldalra a modulsávot. Köszi az észrevételt. :D

    VálaszTörlés
  3. Nincs mit! A történet bár eleinte sablonsztori volt, te mégis csavart vittél bele és teljesen egyedivé tetted! Gratula!

    VálaszTörlés